القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل aloka tv 2024

كود تفعيل aloka tv 2024
كود تفعيل aloka tv 2024


ط انا بقى الحاجه اللي هارن ع عنديش كلام ان احنا ناخذ الموضوع ان انا عرفت انا عندي كرش وبتنادي اه انا عرفت بس اتعالج مش اعتبرها حاجه بقى خطيره ما بقاش يعني مكبره دماغي وصابر كلامي بقى كمان شوف الامهات يعني حاجه هاله رهيبه عملت التحليل بتاع وسمعت انها وطلع موجب خلاص انتهت الحياه تلاقيها شايله بقى الملف بتاع الطفل تحت عمال تلف على المستشفيات والعيادات واتصل عندكم واي حاجه يعني

على طول ترضاها لو سمحت مش عارف لو انا اصلا كان عنده جلسه مع المهم كان عنده هي في البطن او المعده في حد ذاته هي دي بس ملهاش علاقه باي حاجه ميكروب م يعني اكواد تطبيق كوبرا للايفون هو ميكروب ميكروب الحلزوني لما بينشط يزود اسراء بيزود الحموضه بتاعه المعده ممكن يعمل التهاب في جدار الحوض لو سمحت هو في الوسط الحلم ممكن نعمل التهاب في جدار المعده ممكن يعمل كل حصل ده  ضعيف جدا جدا برنامج علاجي بياخذ الطفل او الكبير لمده معينهيوم يعني ممكن





بعد كده طب الناس عيال اطفال اللي هم بيبقى عندهم حته حساسه قوي بيبقى فيها التهابات كثير ما هو بتاع بيفطر يعني هو البتاعه بتاعه مع احنا قلنا برده ال ه متصل دائما لما بيجيبهم يبقى دائما تحت هنا حسنا في اي حاجه مش طبيعيه حصان هو تعب حتى من الصيام من فتره على طول معي انا ام عبد الله من ايه ده السلام عليكم عليكم السلام ورحمه الله وبركاته حضرتك وحضرتك طيبه حبيبتي اه عملت تحليل اميبا بتقولي يعني هو الدكتور بيقول لها ان كل ده اعراض سن فتاه صح ولا غلط اه د

كلام حضرتك ص يت واتمنى ورسم القلب يكون كده احنا غلطنا الموقف وكل الحاجات دي ان شاء الله طبيعيه وان شاء الله هتطلع طبيعيه يعني ما يكونش زعلان من حاجه والموضوع تحميل اكواد xtream iptv code يأخذوا طويله يعني حاجه ناقصه نعوضها في كم سنه طيب لو عندك اولاد ام عنده فيها مشكله ولا ايه بالضبط يعني ايه المشي دي مركبه يعني خلي بالك يعني كويس يقع دي ممكن يكون في حاجه يعني الجهاز العصبي والجهاز كل ما يمشي يقع





الله لا لا هي مش عايزه تدخل على الهواء هي بتقول لك منها دلوقتي عنده سبع سنين ولكن من ثلاث سنين لحد ما اوصل سبع سنين وكل ما يمشي خطوتين ولا حاجه يقف طيب هو في مدرسه اه هو اعمل ايه في المدرسه يعني اذا كان م رسه هي اولى ابتدائي مش عارفه ايه يا ريتني اديه لها ايه بيقول لك ان هو عادي ما فيش بس هو من النوع اللي بيتكعبل بسرعه لو جرى يقع هل دلاله على انه بيعاني من مشكلة المايك في العضلات أو في العظام اعصار يعني انت في قسم للأطفال هو ده

بنروح له نروح واكيد هو ح لب منها حاجات وعياله تعملها هتنقط يعني هنطمن كده على الأعصاب اولا لازم نكون مطمئنين كمان على حالف هيكل عظمي وائل او العظام يعني تتفرجي تجديد سيرفر جيون 2500 هيبريد عملت المحشي ولا غلط من زوق حضرتك هاعمل امرك انا اتصلت فيها كل ده انت قلت لي طبعا ان الاطفال اللي عندهم جرثومه المعده ممكن ان هم يف  اهم حاجه ما يكونش فيه التهابات تنظيم الوجبات ازاي ان ابني المعده عنده قوي مش طبيعي جدا ان المعده لما تكون زياده





الالتهاب البسيط هيبقى القلم القلم القلم من لقى اصحابه في الهضم لما بياكل يتعب اول لما يجوا يا تعب يعني انت اختاري ي بتواجهني كده في الكارت شريف يعني لو فيها تحولوا كليات شعر ما عملوا اصيع فيه اللي بيتعب وفيه اللوج اعيط عم راضي برده يستعينوا في تشيلسي انواع معينه يعني في الحاله دي يا بطه المفروض اللي هم بياكلوا بيتعب او بيجوع جاتا المفروض ان انا افطروا عشان ما يحصلش مره ويتعب بالشكل ده ما اسهله بنتكلم في كونها ماشي ماشي وانا ما بينفعش

بصراحه ابو صيام الاطفال اللي عندهم العظيم انت اكثر طبعا حتى لو تاخذ الحاجه دي هيجيب برده حماده بتاع المعده ويعمل لنا مش معنا استاذه مريم من القليوبية الو ايوه اه حضرتك وكل سنه وحضرتك طيبه بابا وماما وكل حاجه اصلا انا رحت ليه عملت سامعه لقيته بيسمع كويس وطلعت لا لو مش والدنيا تمام معي اكواد مجانية سيرفر haha iptv بس ان انا بعاني منه الحركة الجديدة اللي عنده وقله الكلام انا لو حضرتك بتتكلم مع احد بتقول فيه فيتامين في نقص الفيتامين في الجس







م التحرير كل الدكاتره اللي انا رحت لها ما حدش قال لي ممكن اللي في الكلام بسبب نقص فيتامين في جسمك طيب انا كنت عايز اقولك على حاجه هو بالنسبة لموضوع تشتت الانتباه وفرط الحركة في احد شخص على الفيس بقى اروح له كل من فعل اه تمام ايوه حاجه انا حاجه يعني وبرامج الدنيا دقات بلاش اسماء انا قلت لها بلاش مهدئات قالت لي خلاص بقى انا وقفت خالص يتعامل معنا كلنا مع الناس الغريبه وكل حاجه الاحتياج تعديل سلوك وتنميه مهارات وتخاطب كد

ثاني قال لي الكيمياء طيب هو برد وقتي برده كده افضل حاجه عايزه عايزه اسال سؤال يعني لما بأموره بحاجة ساعات ممكن يعملها وممكن لا يعني لو عشان عايزك تبعد يجيب حاجه اكواد تفعيل renbow tv يجيب لك حاجه ثانيه او ما يجيبش وما يجيش مشكله عينين مريم عليكي حالا في هذا الموضوع دة الاربع سنين فرط حركه وتشتت انتباه الكلام هي بتقول لك ان انت تكلمت وقلت ان فيه فايت مش بيتاخد للاطفال بيقصر البيت من دواء بيقصر لما ما يبقاش موجود عندهم وبيخلي

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تحميل تطبيق egybest يشتغل لمدة طويلة ايجي بست شامل للأندرويد و للأيفون
أفضل اشتراك iptv تجربة مجانية 2024 اكثر من 8600 قناة
اكواد تفعيل iptv رسيفر نوفا 10000 تجديد المفتاح المتوقف
تحميل اكواد xtream iptv code لمدة سنة 2024 مجانا
ملف قنوات هوت بيرد m3u لعام 2024 شامل جميع الاجهزة الداعمة
اعادة تفعيل سيرفر gshare 2024 مجانا شامل جميع الرسيفرات

تعليقات

التنقل السريع