القائمة الرئيسية

الصفحات

جميع اكواد تفعيل nova max iptv 2024 لمشاهدة الافلام و المسلسلات

جميع اكواد تفعيل nova max iptv 2024 لمشاهدة الافلام و المسلسلات
جميع اكواد تفعيل nova max iptv 2024 لمشاهدة الافلام و المسلسلات

من الصوره والصوت في الشاشات الكيوني دي شاشات الجوائز لان مش بس جائزه معرض سي اي اسلكن كمان عندي في موديل من موديلات اخذ جائزه افضل ت، Nova Max IPTV(2.2.1).apk ،صميم اي اف ديزاين فالشاشه بنقول حاصله على عدد من الجوائز وهنتعرف الريموت اللي بيجي مع الشاشه اداء الشاشه في الالعاب ايه المميزات والامكانيات اللي موجوده في نظام التشغيل اللي موجود في شاشات الكيو ان دي. كل المعلومات دي وسعر الشاشه وقت نزول الفيديو والمقاسا، NovaMax IPTV of Thailand ،ت المتاحه عندي ان الكيو ان بيوايه الموديلات المتوفره في.





 مصر لان زي ما قلنا ان الكيوني دي بينزل منها اكثر من ست موديلات لكن عندنا في مصر في ثلاث موديلات فقط هنتعرف على الموديلات المتاحه عندنا ، Nova Max APK للاندرويد تنزيل ،والمقاسات حاجات كثيره هنعرفها من خلال المراجعه ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله موجوده وتوزيعه، تحميل جميع القنوات العربية المتاحة للمشاهدة المباشرة ،ا ونتكلم عن الخامات اول حاجه في الشمال عندي مكان تركيب كابل الكهرباء وكعاده ال. جي في شاشتها الحديثه معمول بتصميم ممتاز تجويف علشان ما يعاكسش اثناء تعليق.


تحميل Nova max iptv apk أحدث اصدار



 الشاشه في الحائط بعد كده هنبدا نشوف المداخل اللي موجوده عندي في الشاشه وتوزيع ده شكل المداخل الموجوده عندي زي ما واضح كده موجوده مستخدم انه يركب او يفك اي كيبل حابب ان هو يوصلها في نفس الوقت ما تعاكسش معاك لو هتعلق الشاشه وهنبدا نشوف المداخل اللي موجوده ه، تطبيق مجنون لمشاهدة أكثر من 1500 قناة ،نا هلاقي عندي اول حاجه مخرج الصوت الداخلي مدخل الهوائي وبعد كده عندي مدخل يو اس بي بعد كده هنلف مع المداخل نلاقي هنا عندي باقي المداخل. هلاقي في مدخل ثاني يو سي بي رقم و، 1500 قناة من جميع أنحاء العالم على هواتف الأندرويد ،احد وبعد كده عندي اربع مداخل.





 ‏hdmiوده من المميزات اللي، سيمكنك من مشاهدة المسلسلات ، موجوده عندي في شاشه كيو ان ديالشاشه فيها مدخلين hdmi ثلاثه واربعه زي ما واضح كده قدامنا هلاقي ان الشاشه من المعدن مش من البلاستيك وده طبعا بيفرق الشاشات الفئه ال، يمكنك مشاهدة قنوات التلفزيون على الكمبيوتر بشكل سهل للغاية ،عاليه اللي موجوده منهم الشاشه اللي معانا عن شاشات الاقتصاديه بنقول هنا الشاشه مسطحه من الخلف او من الظهر زي ما واضح قدامك هنا ما فيش اي بروز في ظهر.


تحميل تطبيق Nova Max IPTV مع كود التفعيل



 الشاشه بقى نبص على الشاشه من اسفل هلاقي هنا الشاشه من اسفل اول حاجه. هنشوف التخانه هنلاقي ان الشاشه رفيعه عندي زرار التحكم في الشاشه اللي من خلاله، لكل قنواتك المفضلة الأجنبية والعربية بمختلف دول ، بقدر افتح اشغل واقفل الشاشه واقدر ان انا اقلب بين القنوات اقدر ان انا اعلي وطي الصوت بتحكم في كل الاعدادات اللي موجوده عندي من خلال الزرار اللي موجود في منتصف الشاش، تطبيق UK TVNow لمشاهدة قنوات بي ان سبورت ،ه في اليمين هنا عندي السماعه اليمين وهنتكلم عن الصوت ومواصفاته السماعه الشمال وقواعد تثبيت الشاشه في الفئات الاقتصاديه بتبقى موجوده من تحت لكن هنا.





 عندي بتركب هنا في ظهر الشاشه وطبعا بتبقى مختلفه وهنا بتركب مسمارين بيبقوا جايين. مع القاعده وهنا عندي في الناحيه الشمال قاعده شمال وهنا عندي الاربع اما، بث المباريات و القنوات المشفرة ،كن تثبيت المسامير لو انا هعلق الشاشه في الحائط هنبدا نتعرف على الملحقات اللي موجوده معايا اول حاجه بتيجي كتيبات الاستخدام وشهاده الضمان والشاشه بتيجي بضمان سنتين ، على هاتفك من القنوات في جميع أنحاء العالم ،والعمر هنا عندي المطيج التثبيت قواعد الشاشه هنا عندي البطاريات الريموت ودي بتيجي سايز تو اي بعد كده هنا عندي لتنظيم السلوك في ظهر الشاشه عندي كابل.


Nova Max APK (Android App)



 الكهرباء ريموت الماجيك اللي بينزل مع الشاشه والريموت اللي معانا بيجي بتقنيه الان اف سي زي ما واضح بعد. كده هنا عندي القطع اللي موجوده هنا دي لتنظيم الاسل، أهم البرامج التي تتيح لك مشاهدة الأفلام والمسلسلات ،اك في ظهر الشاشه يعني عندي القطع دي بتركب هنا في المكان ده في عندي واحده شمال وواحده يمين بتتثبت كده ضغط وبعد كده الاسلاك بتتجمع هنا بتنظم لي الاسلاك اللي موجوده ف، موبي ساتترددت وقنوات جديده مثل قناة النجوم ،ي ظهر الشاشه دي الملحقات اللي بتيجي مع شاشه كيو ان اي دياهم ميزه عندي في الحاجات اللي موجوده مع الشاشه الريموت الماجيك اللي بتقنيه اول حاجه هنتكلم.





 عن تصميم الشاشه من قدام وزي ما واضح ان الشاشه بتيجي بحواف قليله خالص تكاد تكون بدون حواس والحواف اللي. موجوده عندي جايه باللون الصلبه اللي ، إشارة قوية للقنوات على نظام التشغيل ،بيدي للشاشه شكل جمالي وبتعتبر شاشه اضافه لاي مكان انت بتعلقها فيه او سواء حطيتها على ترابيزه فالشاشه شكلها جميل بيعتبر اضافه للمكان اللي هي موجوده فيه ده بالنسبه للتص ا، جميع القنوات المشفرة و المفتوحة و احدث الافلام ،لحواف اعرض شويه بيقطعها الصنفور اللي بيستقبل اشاره من الريموت وعندي في اليمين خالص هلاقي ال جي كيو ان اي دي اللي موجوده بشكل جميل ومكتوبه.


تجديد الاشتراك في سيرفر نوفا ماكس



 بشكل جميل هنبدا بقى نتكلم ع، كل القنوات العربية بث مباشر بجودة عالية و مجانا ،ن المواصفات اللي موجوده معايا المعالج اللي موجود معايا في شاشه الجيل الخامس اللي بينزل في الفئه الاقتصاديه. لكن للاسف شاشه كيو ان اي بي الاقل من دي او الموديل اللي تحت دي اللي هو الكيو ان اي دياسبينزل بالمعالج الالفاموديلات الاعلى اللي بتنزل بدقه زي الكيوني ديوبتنزل بالمعالج الالفافهنا المعالج اللي، يحتوي التطبيق على العديد من ، معايا بالنسبه للاداء ممتاز ومعالج قوي ليه القدره ان هو يرفع لي دقه الصوره اللي موجوده معايا من التوكيل ال k وكمان يقدر يعالج لي الصوره ويذل اي شوائب موجود.





ه عندي في الصوره اللي شغاله بقى عن في شاشات الكيو ام دي صوره اكثر من ممتازه ليه لان شركه ال جي جامعه بين طقميتين تغطيه اللي قدامك اخذت اف، على هواتف آيفون وأجهزة الآيباد ،ضل. اختراع فيمن معرض سي اس ليه لان انت زي ما واضح هتاخد الوان مثاليه هتاخد صوره اكثر دقه تفاصيل الصوره نفسها اكثر واقعيه فالصوره هتاخد صوره من الشاشات الك، بشكل مجاني بدون دفع ولا دولار واحد ،يوني دي صوره جميله مش بس كده ده عندي التقنيات اللي بتنزل في الشاشه تقنيه الاتش دي اربرو اي محت ان هي تديني سطوع تلقائي علش  استمتع بالمحتوى اللي شغال والشاشه بتيجي باوضاع للصوره ودي اللي بتمكن المستخدم انه يتنقل بين الاوضاع المختلفه اللي بتناس.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
مصراوى سات يقدم أحدث ملف قنوات شاشة هاير نايل سات عربي
مكتبة سوفت وير رسيفر رويال 8000 افضل رسيفر hd
حصــريا ملف قنوات شاشة سامسونج عمالقة السات 2024
احدث مكتبة ملفات قنوات شاشة lg سمارت 2024 نايل سات و متحرك عربي
duplexplay activation code
تفعيل ابولو مجانا دائمة سيرفرات لمدة سنة
مصراوى سات ملف قنوات شاشة lg بجميع القنوات الجديده

تعليقات

التنقل السريع