القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات شاشة اندرويد عربي اسلامي خط عريض

احدث ملف قنوات شاشة اندرويد عربي اسلامي خط عريض
احدث ملف قنوات شاشة اندرويد عربي اسلامي خط عريض

هي بس تيجي اسم الشبكه الاثنين ايه اعمليه ضغطت سيف هيبس شبكه سمعتيني ولكن مخفيه برده نفس الكلام على الشبكه الخمسه لو شلت العلامه اللي تحت دي يعني تدخلها عليهم بسهوله انك تطلع كود الكويتي من كلمه شير طبعا هنا نفس الكلام الحاله دي عشان يوصلك كل جديد واخر حاجه احب اقولها لك نورتوني في قناتي وكان معكم احمد قاعدين سلام عليكم الميزه دي جميله بتدفع تقريبا في الد طبعا وعندك شويه عندنا في قنينه تقدر تعرف الخطوط المتسجله عندي اكتشفت بتوعي ما اعرفش ادولكم عندي ازاي او اسمي ازاي عندك شركه وي برده قال لي ليك خطين وانا ليا خط واحد عندي في اورنج برده نفس الكلام فكانت كارثه يعني اتصدمت ان في خطوط متسجله باسمي او برقم بتاعتي في ال، سوفت وير رسيفر شاشة اندرويد ،شركات دي وانا ما اعرفش اسجلت كده ازاي اساسا يعني فانت فوداف، مميزات رسيفر شاشة اندرويد ،ون اورنج اتصالات وي اي حاجه من دي خليك معايا وتعالوا نشوف الشرح ازاي نقدر نعرف الكلام ده يعني انت لو يهمك الموضوع دوت.



 تعالوا نشوف الشرح ازاي نقدر ننزل ابلكيشن ماي نتراجز قائمه لتنظيم اتصالات على التليفون بتاعنا ونشوف الخطوط المتسجله باسمها تعالوا نشوف مع بعض وار، تفعيلات البرامج ريسيفر شاشة اندرويد ،جع لكم ثاني بعد ما نخلص طبعا في البدايه كده هنفتح بنيجي فوق هنا كده نكتب ماين كرافت ماي مترو بنلاقي فيه ابلكيشن هنا اهو اسمه ماين كرافت ابدا اضغط عليه كده ده شكله جماعه وابدا اعمل له تثبيت او انس، موقع رسيفر شاشة اندرويد ،تول هيبدا البرنامج ينزل عندنا على التليفون بتاعها مجرد ما عملت كده هو اتسطب يبدا يعمل ان وفتح ده شكل الابلكيشن يا جماعه بعد ما نز.

اكواد رسيفر شاشة اندرويد


ل على تليفون طبعا تطبيق جهاز القومي لتنظيم الاتصالات هنا هو نازل عندي بالانجليزي اوكي ممكن تلاقيه نازل عندك عربي عبده اضغط كلمه سكيب ناو او ت، كيفية تشغيل رسيفر شاشة اندرويد ،خطي الان هيبدا يفتح بالشكل اللي انتم شايفينه ده طبعا تحت بيقول لي لو ما عندكش اكونت اعمل الارقام تعمل اشتراك لو ليك اكونت بالفعل اضغط كلمه لوجن اللي هي لونها ازرق طبعا انا هقول له ما ع، سيرفر شاشة اندرويد ،نديش انا ما عنديش ابدا اعمل اكونت عليه اضاءه الجسم هنا بيقول لي الفول نيم اقول له اسمي مثلا احمد محمد اوكي الفون نمبر تبدا تدخ.



ل هنا بيقول لك الايميل وده مش اجباري يعني مش حاطه لنا طبعا بعد ما دخلت رقم التليفون هنزل تحت الاقيه الايميل كده ومش عامل لي جنبه علامه حمراء يبقى، مواصفات رسيفر شاشة اندرويد ، هو مش حاجه مهم اوكي هبدا اضغط الباسورد اللي انا عايزه مثلا هتبدا تعمل باسورد زي ده مثلا حمدانوقبضنا اي ارقام خلاص وهتعيده هنا تحت كمان يبقى تكتب البا الشكل اللي انا عامله ده ننزل تحت كده خال، تفعيل iptv شاشة اندرويد ،ص هنلاقي في اضغط ريجيست او الاشتراك لو بالعربي بعد كده هضغط كلمه ريجيست او الاشتراك الان هيبدا يقول لك انا بعثت لك كود عل.

قنوات رسيفر شاشة اندرويد


ى التليفون اللي هو رقم الشريحه اللي احنا حطيناه هيبعث لنا كود عليها نبدا نكتب الكود تحت هنا اللي هيجي لنا على التليفون او مبروك تم الاش قول احط فوق بقى هنا ، ملف قنوات شاشة اندرويد عربى 2024 ،الرقم بتاعي والباسورد اللي انا عملته هكتبهم طبعا هبدا اضغط لوج ان بعد ما كتبت الرقم والباسورد هتطلب ان فتح الشكل اللي قدامنا دوت طيب مهم جدا لو عايز تقلب اللغه عربي فوق على الشمال اه، موقع شاشة اندرويد ،ي موجوده هخليها لكم عربي واقول له العربيه طبعا فتحوا الشكل اللي انتم شايفينه ده هنبدا نضغط على كلمه مهم جدا هنا في حاجات بقى .



هنا كده منظومه الشكاوي لو انت عامل شكوى او كده تضغط منظومه الشكاوي وتبدا تاخر رقمك قوي لو في شكاوي متسجله باسمك عند جهاز قائمه التنظيم الاتصالا، ملف قنوات شاشة اندرويد ،ت هتبدا تظهر طيب يهمني هنا ايه في خدماتي دي بقى عندي ارقامي دي مهمه جدا جدا جدا طبعا اختبار السرعه بتاعه الانترنت دي فكسانه لو مقدم طلب انك تنقل خط من شركه لشركه مثلا انا عبده اضغط هن، كيفية شراء سيرفر iptv ،ا ارقامي اوكي بيجي هنا بيقول لك طلب منك ادخال رقم القومي هقول له استعلام ابدا احط له هنا الرقم القومي بتاعي تمام بعد ما كتبت الرق.

سوفت شاشة اندرويد


م هقول له ادخال هيطلعني الرساله دي احتفظ بالرقم القومي للاستخدام لاحقا هقول له لا هقول له تم مجرد ما عملت كده لقيتك كارثه بمعنى الكلمه انا عندي اربع خط، جميع مباريات اتحاد طنجة القادمة ،وط عندي خطين بس فودافون اوكي عندي رقمين بس اورنج برده ما اعرفش ام منين وعندي رقم واحد وي هنا كاتب لي اثنين مش عارف طبعا الخطوط دي كلها جت منين هتضغط بقى على اللي انت عايزه ي، كود تفعيل سيرفر نوفا iptv 2024 ،عني انا لو عايز اضغط على كلمه وي مثلا هبدا اشوف عايز يدي الرقمين الويلي باسمي عندك خطوط مثلا فودافون هيبدا يطلع لي الخطوط اللي باسمي تبدا انت تشوف الخطوط دي لو تعرف اصحابها ما تعرفش روح اسحب الشريحه بجنيه من اي فرع طالما الشريح.



ه دي باسمك وبرقم القومي اسحبها وخدها وصاحبها هيكلمك يقول لك انا عايز بقى الخط ده تبدا انت بقى تقابله وتشوف تسجله الارقام دي ازاي خلاص نصيحه بق، طريقة ادخال سيرفر iptv يدويا ،ى يعني انت تشوف هو يسجله باسمه كده ما تستخدمش شريحه ما تسيبش شريحه باسمك مش بتاعتك تكون عاج تحت الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد في اخر حاجه احب اقولها لك نورتوني في قناتي وكان ، ما هو افضل سيرفر iptv في مصر؟ ،معكم احمد قاعدين يا جماعه والله الحلقه خلصت السلام عليكم بيخلي % طبعا بيديك % لمده سنه زي ما هنشوف وبرده في بنك مصر في شهاده % برده بتديني % في السنه ولكن عائد شهري اوكي وبرده هنحسبها وهنشوف مع بعض في البنك الاهلي الشهاده ظروفها.

شاشة اندرويد iptv


 ايه يعني تطلع كام في الشهر الجنيه تديك كام في الشهر ال , جنيه تديك اوكي ولكن النهارده انا بقى عندي شهاده % لمده ثلاث سنين اكثرها ولا لا طبعا الشهاده ال ، جميع مباريات اليوم 365 ،% جميله ومدتها ثلاث سنين لو فاضل مده قليله احسب بقى اللي انت هتخسره والشهاده الجديده هتديك عائد قد ايه اوكي طيب الشهاده القديمه بتاعتنا اللي هي % يكون معدي عليك ست شهور يعني لازم يكو، رسيفر ستار سات 4k ،ن عدى عليك ست شهور تبتدي تتصل بالبنك بتاعك سواء الاهلي او مصر او كده تقول له انا لو كسرت الشهاده بتاعتي يا معدي عليا اكتر من ست شهور هخسر قد ايه هي بتختلف من بنك للتاني ولكن انا هقول لكم هو انت بتخسر في حدود نص الفلوس اللي انت اخذت.



ها يعني لو انت طول مثلا هي عندك بقى لها سنه فبيحسب لك السنه بتاعتك دي انت اوكي بيبدا يقسم المبلغ ده بالنص بينك وبينه يعني يخسركجنيه لو انت اخذت ارباحجنيه طب ل، حمل تطبيق iptv smarters pro ،و كنت اخذت ارباحجنيه هيخسرك نصهم اوكي فانت بقى هنيجي على الشهاده الجديده تعالوا نشوف مع بعض الشهاده الجديده بتطلع كم في الشهر او ايه هي الشهاده الجديده من البنك الاهلي وارجع لكم ثاني مع بعضه هنبص على سعر الدولار برده طبعا لو جينا بصينا هنا هنلاقي سعر الدولار ارتفع في البنك الاهلي زي، سيرفر iptv مجاني 2024 للاندرويد ، ما احنا شايفين الدولار بقى البنك الاهلي بيشتريه بجنيه وقرش وبيبيعوا بجنيه وربع كيف الدولار زاد من بعدمارسبنك المركزي رفع الفائده طبعا اوكي ممكن نعمله ده اسمه الاهلي نت ممكن تعمل طلب من البنك وتعمله لو عندك حساب في البنك الاهلي طيب هخش ه.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سعر رسيفر هايبر x7 مزود بمكتبة أفلام
safeum الازرق آخر اصدار 2024
احدث ملف قنوات شاشة شارب نايل سات عربي واسلامي
اعادة تفعيل رسيفر كينج ستار 999 v6 في خطوتين مجانا
ملف سيرفرات newcamd 48h متجدد آلاف من القنوات مجانًا
مصراوى سات يقدم أحدث ملف قنوات شاشة هاير نايل سات عربي

تعليقات

التنقل السريع