القائمة الرئيسية

الصفحات

في خطوتين برمجة قنوات شاشة ال جي للمبتدئين

في خطوتين برمجة قنوات شاشة ال جي للمبتدئين
في خطوتين برمجة قنوات شاشة ال جي للمبتدئين

فيديو اللي انا رافعه دي طيب والفيديو كله عم بعمل مخالفه انت ممكن تبعث لو قناتك انا شايف ان قال الله وقال اديه لي ان لما حد يا وانا خصيمك اللي هو بتاع فودافون الشخص ده داخل وحسبانه عليا وحاجات غريبه كده خلاص طبعا انا ارقى بنفسي ان انا ارد على اللي هو قاله لان انت اللي جاي عليا مش انا اللي جاي عليه انت اللي سارق شغلي فبيقول لي ايه برده من ضمن الحاجات اللي تضحك بيقول لي انت كان المفروض تخش تكتب لي تحت الفيديو ان انت واخد الصوره بتاعتي ويا ريت تمسحها لو انا مسحتهاش ما مسحتهاش تعمل لي مخالفه الصوره يعني انت دخلت قلت لي لو سمحت انا عاوز الصوره بتاعتك اللي انت تعبت فيها واستخدمها على الفيديو بتاعي عشان اجيب مشاهدات عندي اللي ح، تفعيل رسيفر شاشة ال جي ،ضرتك بتشوفها على اي فيديو دي لازم تكون من شغلك انت انت اللي، سوفت رسيفر شاشة ال جي ، عاملها مش واخد اي صوره كده من اي حد وبتحطها عندك لان ممكن تاخذ عليها مخالفه مخالفه للطباعه والنشر فانا يعني كل اللي انا عايز.



 اوصله لكم كامل يتقفل ليك ويكون كله من شغلك زي ما حصل مع الشخص اللي انا حكيت لكم عليه دوت والله في ناس غيره قبل كده يعني بيتقفل لهم الفيديو كامل، سوفت شاشة ال جي ، وببقى الفيديو من شغله وهو مش فاهم ان هو خد كابيرايت او خد حقوق طباعه ونشر عشان حته صوره مصغره في رايه هو بيقول لك دي حته صوره انت مديني مخالفه على فيديو تعبت فيها قد ايه بس وهي في ال، احدث ملف قنوات شاشة ال جي ،اول وفي الاخر تخصني وكان المفروض تستاذن قبل ما تخش تستخدمها فانا طبعا طلعت اقول لكم يعني الموضوع ده حابب ان ما فيش يوتي.

فلاشه ريسيفر شاشة ال جي


وبرز لسه مبتدئين يقعوا في نفس الخطا طبعا يعني اسف لو كنت طولت عليك او بحكي لكم القصه دي بس والله الغرض منها ان انا اوضح للناس كده برده قلت ، كود تفعيل شاشة ال جي iptv ،له يا ريت تعملوا فيديو عندكم ان موضوع الصور المصغره دي بتدي مخالفات عشان الناس يعني الناس الجديده في اليوتيوب ما تقعش في نفس الغلط دوت طبعا اسف لو طولت عليك كمان مره دي علامه، iptv اشتراكات شاشة ال جي ، حلقه جديده يا جماعه معاكم النهارده احمد حسين جايب لكم النهارده عرض من شركه وي طازه مكتمين عليه شويه بس برده لو الم.



وضوع ده يهمك خليك معايا طبعا في البدايه كده جات لي رساله من شركه وي تفاصيلها زي ما انتم شايفين قدامكم كده بتقول لي انك لو اشتركت في باقه سوبراشتر، iptv رسيفر شاشة ال جي ،اك من في ستار بلاي لمده شهر ولو اشتركت في باقهسوبرهنديكفي موقع ستار بلاي اشتراك طبعا يعني قلت مش مهم عادي خلاص فرجعوا برده يعني بيغروا بينا طبعا قالوا لي طب بص هنلغي لك اشتراك الموض، تحديث قنوات رسيفر شاشة ال جي ،وع انك هنستبدلنا لك العرض يعني ومش هنشترك لك في موقع ستار لو اشتركت في باقه سوبرفدي حاجه جميله جدا يعني انت لو على با.

احدث سوفت شاشة ال جي


قه سوبروعايز تروح لباقه سوبرفانت هتاخذجيجا هديه لمده شهر واحد طب لو روحت علىسوبراللي هي بجنيه تقريبا اوجنيه تقريبا في الشهر هنديك الاشتراك ده لمده ث، رسيفر شاشة ال جي iptv ،لاث شهور هتاخدجيجا هديه على الاشتراك لمده ثلاث شهور دي برده حاجه لذيذه جدا طيب اضطريت ان انا اتصل بعشان افهم لكم تفاصيل العرض طبعا اتكلمت مع شخص قالت لي لا ده هو اي حد باقه، اسعار رسيفرات شاشة ال جي ،وباقههياخذ الكلام بيني وبينكم اقتنعتش بالموضوع اتصلت بشخص ثاني بني ادم متاح مش لكل العملاء العرض ده متاح للناس اللي استهلاك.



ها فوق % يعني انت مثلا على باقهجيجا فخلصت مثلاجيجا تقريبا وفاضل لكجيجا وتخلص اشتراككجيجا لمده شهر او اطلع على السرعه الاعلى اللي هيمثلا ، كود تفعيل iptv لرسيفر شاشة ال جي ،سوبر ثلاث شهور فطبعا هي حاجه جميله جدا للاستهلاكوا كبير بيبعتوا له الرساله دي فالعرض ده متاح للي بتجيله الرسائل بالشكل اللي انتم شايفينه دوت خلاص والاستهلاكه كبير اللي فهمته يعني قسم الاي تي ، جميع مباريات جيسوس مع الهلال ،شركه وي بيبعت له العرض ده ممكن انت تكلمسنه الرساله ممكن تشترك في العرض هيكون خيار كويس ليك انك تجدد ضغطك قبل ميعادها.

تجديد سيرفر شاشة ال جي


 وتاخذهديه لو حولت على سوبراو تاخذ الدقيقه هديه دي لمده ثلاث شهور لو حولت على سوبرلحد هنا حلقهنتكلم النهارده عن ازاي تقدر تقلل سرعه الانترنت بالنسبه للر، رسيفر دريم بوكس 4k ،اوتر بتاعك سواء هو وي او شركه ثانيه ازاي نقدر نقلل سرعه النت بالنسبه للراوتر عشان الباقه بتاعتنا ما بتخلصش لو الموضوع ده يهمك خليك معي طبعا حابب اقول لكم اي اي راوتر بيبس واي فاي حاج، كود تفعيل سيرفر aroma iptv رسيفر نوفا ،ه اسمها اثنين واربعه وخمسه جيجاجيجا ما بتروحش بعيد ولكن بتديك نت صوره عاليه خالص فيبقى مبدئيا كده لو الراوتر بتاعك بيسجيجا لانها هتخلص لنا باقه الانترنت بسرعه طيب هنبس واي فاي اسمه اغلب الراوترز الموجوده في السوق اثنين واربعه جيجا هير.



ت طيب الواي فايجيجا هيرتز في منه ثلاث حاجات يعني الجهاز عندك بيبسي الثلاث حاجات طبعا الثلاثه مود اللي السهم الراوتر دول هم بي جي ان خلاص انت ل، شاشه ال جي 65 سمارت رسيفر up7500pvg 4k ،ما بتخش كده على اعدادات اي راوتر هتلاقيه كاتب لك مود بي جي ان بي جي ان ده يعني ايه بي اللي هو واي فاي واحد او المعملوه الجي اللي هو شيل سرعه نت اعلى والان بيشيل سرعه نت اعلى من البي وال ، code activation iptv sat illimite 7575 ،جي راس يبقى الان اسرع حاجه يعني انت لو عندك سرعهميجا عايزها توصلك خلي الراوتر بتاعك يبس ان طبعا كل الراوترات بتاعتنا بتبث بي جي ان فطبعا موبايلك بيروح يختار الواي فاي الاعلى في السرعه طبعا هيبقى اللي هو الان اوكي طيب خلاص احنا د.

كود تفعيل رسيفر شاشة ال جي


لوقتي لو عملنا المود على التليفون يبث مثلا بي او في الراوتر يبست بي و جي اوكي موبايلك هيروح يختار جي لان جي اسرع من البي اوكي طيب لو عملناه بي قول ل، تحميل تطبيق نوفا iptv ،ي او بي بس بقى كده سرعه النت عندك هتروح مسافه بعيده وهيبقى س خلاصه الموضوع ان المود اللي اسمه بيه بيروح بعيد وبينقل نت متحدد بسرعهميجا اقصى حاجه ابلود وهو ده اللي يهمني يعني اي، جميع مباريات وزارة التربية الوطنية ، موضه او راوتر عايز تخفض سرعه الانترنت فيه عشان الباقه ما تخلصش عندك او تقلد سرعه الانترنت اعمل الواي فاي على مود بي هيروح بعيد والانترنت هيكونميجا اخره اخر والان بتروح ابعد من الجي بتشيل سرعهميجا تقريبا الام بتشيل الالبي بتشيلميجا ا.



بلود اقصى حاجه هو ده اللي انا كنت عايزك تستفاد منه لو انت شايف ان الحلقه دي فديتك شيء اضغط على علامه سبسكرايك دي وفعل الجرس من جماعه وكان معكم النهارده احم، سوفت رسيفر تايمر 111 4k ،د حمدان ه كده على ظهر الراوتر بيكون اي بي راوتر يا ريت تكت لو جت معاك شكل صفحه تقدر تفتح صفحه الراوتر النهارده عن الفرق بين ازاي بسلكوده اللي احنا هنعرف حلقه النهارده هعمل لكم اختبار لسرعه الواي فايمن تليفوني وبعدين واي فايبرده من تليفوني وبعدين اختبار لسرعه الانترنت من الكمبيوتر وانا واصل، جميع مباريات منتخب مصر القادمة ، من الثلاثه تعالوا نشوف مع بعض وارجع لكم ثاني بعد ما نخلص صوره الواي فاي اثنين واربعه اعمل جو سرعه الداونلودخلي بالكم يا معنى جنب الراوتر ما بيني وبينه متر هيجي يختبر سرعه الابلوط طبعاونص ما فيش مشكله بالنسبه الاختبار على الواي فاي .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
دامب روتر تى داتا huawei HG532e تناسب جميع الاجهزة المتوقفة
ملف قنوات سفن ستار 777 بلص 2024 مرتبة شامل النايل سات
اكواد رسيفر x96 mini 2024 تجديد المفتاح المتوقف
كودات رسيفر سبايدر s280 لعام 2024 تناسب الجهاز المتوقف
قائمة اكواد showme iptv مستمرة حتى 2024

تعليقات

التنقل السريع