القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات super x 3030 شامل عربي وانجليزي

احدث ملف قنوات super x 3030 شامل عربي وانجليزي
احدث ملف قنوات super x 3030 شامل عربي وانجليزي


عملنا ايه جبنا اكل بطاريتين نفس القطبية مدرسه التجاره القطبية كل بطاطين لديهم بعض بس معلش كل ده كده اهو هنا اهوت وهنا اثنين سنه و نفس الحكايه برده هنا اثنين   , مواصفات رسيفر super x 3030 ,  سالب وهنا اثنين موجب ونفس الحكايه برده اديتني موجب هو وادي اثنين سالم طيب بعد كده هاعمل ملف قنوات eurostar hd mini ايه في البطاريات كده وقال عند تتكلف مع الثاني يعني مش كله كده فيديو حكم شايفين كده الموجب بقى ملفات cccam.cfg جاهزمع الموجب والسالب مع السالب بنفس الطريقه كده  , رسيفر سوبر اكس ,   وتنزل شوية بس كده كده لازم احط كم شايفين السالب, ملف قنوات رسيفر هو سمع السالب وادي الموجب مع الموقف ونعمل نفس الطريقة مع جميع البطاريات مش كده كده وبكده نكون انتهينا من الحمام البطاريات وعشان التذكرة احنا كده لحن البطاريات على التوازي يبقى انا كدهx3030


رسيفر super x 3030


 عندنا يعتبر ثلاث بطاريات مش سته كده عندنا ثلاث بطاريات طيب احنا عاوزين لهم 12 فولت انا فاضل احنا اللي وصل لهم على التوالي بمعنى على التوالي يعني مثلا الأرضي  , ملف قنوات super x 3030 hd ,   تحت هوت وعند المغفور يبقى هاجيب السالب والموجب وهاجيب السالب على الموجب يبقى ماجندة اكواد iptv ستار نتلف قنوات هيرشمان 3200 hd 2024 انا كده عندي هنا السالب وعندنا موجب او اخذت سنتين من هنا هيدوني تقريبا من 11 ونصف ونصف او 12 فلتر طيب انا عشان اوصلهم بطريقه سهله وبسيطه   , كود تفعيل super iptv ,  هاعمل ايه عندنا هنا موجب وعندنا, موقع تجديد سيرفر هنا موجب اتكلموا قدام وهند سديت نخلي ان يوجد بتاعها تحت واسأل بتاعها فوق ولقيت الخلا زي ما هي الموجب بتاعها فوق بس كده كده يبقى عندي موجب وسالب ونوجه احنا قلنا اللي بطلت هناك انهم وحدك وبعد كدهsuper x 2024

ملف قنوات super x 3030


 عندنا بطارية موجب وبطارية سالم وبطارية موجه في الشكل ده كده اول حاجه هشيل واحده منهم كده وهاجيلك اثنين منهم هخلي واحده من فوق هخلي واحده من فوق موجب وسالب  , سعر رسيفر super x 3030 ,  وحطهم في بعض بالطريقه دي كده مهزلة مع بعض بالطريقه دي كده اهو قصات اللحية شكله ملف قنوات هوت بيرد m3u كده شكلك كده كده اصلا عندي هنا عندي موجب وسالب وهنا عندي سالب وجوجل هاجيب برضو حتة سلك واحدث سوفت هايبر Hyper X10اوصل السالب هوصل ومع الموجة لسه كده كده   , رسيفر سوبر x ,  واحده وواحده واصحابهم مشترك مصر من بينهم المشترك ما اعرفش بالي ولا لا المشوار ده كده بقى خلي البطاريتين وراء بعض بعد ما اتحرمت من ناحية الموجب مع السالب هجيب اللي انا كنت لكنها و خليها على الاكس اللي بعديه بمعنى ايه عنديرسيفر اندوريد

تفعيل iptv super x 3030


 هنا موجب بعديها سالم اخلي بعدها موجب على طول مش كده كده والناحيه اللي انا اوصل فيها البطاريتين ببعض هتقلبها ناحية الثانيه وهوصل اللي في النصف الاخير كنت جيت حط   , ملف قنوات super x 2024 hd ,  السلك كده عايز معك ومش هسيبك ده دي عندي ثالث واحده احنا قلنا الاثنين دول مع بعض واحده يبقى سالب الناحيه دي مش واصله سكينه عليه اي حاجه يعني هنا فاضيه هديه في البيت مش هترن مع بعض بس ملف قنوات هايبر x8 pro 2024 صداقه هي دي الهديه الهديه مش مش موصلين   , ملف قنوات media x 5000 ,  ببعض هي سالب ولا موجب مش ممثلين مع بعض بس اللي بينها ماشي كده كده كده ما توصلي تقع مدينة الموجب والموجب متصلة مع الثالث بس يا فينا هناك مع بعض كده اداك انا موجب انا موجب اقعدي هنا مع السالم ومشيت اديتها جوجل يبقى انااکسسوپر

super x 3030


 كده عندي فرح نوجب من طرف سالب مافيش حاجه وتوصل فيهم يبقى انا هعمل ايه بقى دلوقتى حبيبي دخول وفروض اوصلهم مع بعض في الارض السالب مع السالب والموجب   , سوفت super x 3030 ,  مع الموجه على الشكل ده كده ادي واحد دخول وواحد خروج انكو عندي شحن البطاريات والثاني هتشتغل به الرسيفر هنجيب الارضي والحقن الحمل في الارضي اللحمه ماوصلناش في حاجه يعني هنا وهنا ما بتفهمش حاجة ملف قنوات هايبراحدث سوفت وير رسيفر Dream x10 والله ما بينهم لان احنا قلنا دي  , رسيفر super x ,   واحدة ولا اثنين ولا ثلاثه زيت وصلت اهي دي في البيت مش وصل مع بعض متصلين ببعض من تحت عشان كده كده وانا هنا الساهر انا الان في السؤال ده بالشكل ده كذب والمس الناحيه الثانيه عندنا هوت موجب مش وصلش حاجه اهو مش متوصل بالنتsuper x

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
ملف قنوات هايبر x6 2024 نايل سات عربي
code xtream iptv gratuit startimes
باسورد راوتر هواوي بعد السوفت
احدث ملف قنوات نايل سات شاشة توشيبا عربي بجميع القنوات الجديده
سوفت وير راوتر هواوي dg8045 وي
اشتراك gold iptv 2024 لمدة 15 شهر مجانا

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ضع تعليق يكتمل التحميل

لا تغلق المتصفح. انتظر حتى يكتمل التحميل والمعالجة. قد يستغرق ذلك بعض الدقائق

التنقل السريع